Friday, May 15, 2009

Bröllopsresa i Rom

"Här ligger Bliss
Som en följd av de lyckliga dagar
När färger september omfattade mossor ....
Av den härlighet som Grekland
Och den prakt som var ".


Återupptäcka själva begreppet älskar mitt i den historiska prakt i Rom, mitt i det storslagna arvet från Rom där varje sten, varje Lane, alla vägar har sin egen historia att berätta. Huvudstad i Italien, Rom enlaced med dess rika historia på mer än 2000 år har omdefinierats själva känslan av att falla i kärlek mitt i sin färg och kaos, mitt i sin historia och arv och mitt i sin skönhet och storslagenhet. Boka din biljett nu till Rom för att fira din smekmånad dagar.

Planera din bröllopsresa i Rom och känna grand sätt att fira kärleken. Den fascinerande staden Rom kommer säkert att locka dig. Få fart på dina känslor med renässansen prakt, med den barocka STASS med Neolithic briljans under din smekmånad i Rom.
Du kommer fortfarande höra historien reciting historien om den bysantinska fantasy; fortfarande viska de anekdoter om kärlek, lojalitet, lycka, krig och nederlag mitt dess slott och fästningar, mitt i sina museer och kyrkor och bland dess arkitektoniska underverk.

Börja din tur med fascinerande monument - Colosseum. Den svajande monument som om kyssar krontaket på jorden är inte bara en respektingivande inspirerande turistmål men har en rik historia av sina egna. Låt reliker av romerska ruiner göra talar i dag som du besöker "Foro Romano". Du kommer att höra suckar av historien andas år gamla berättelser om tiden för Augustus, Traian, Nerva och Cesar bland ruinerna och reliker Foro Romano.




I Rom hittar du ett tusen kyrkor var annorlunda än den andra. Enlaced med åldern gamla tempel, gamla kyrkor, fascinerande fontäner, historiska basilikorna och museer Rom är säker på att öppna en helt ny värld framför dig när du planerar för din smekmånad i Rom. Rom har något för alla. Var det mitt i dess historiska briljans, eller det läckra köket eller kan mitt i sitt bubblande majestät på spanska torg, Rom kommer att fascinera dig.

Lär dig mer om bröllopsresa i Rom som du flyttar genom sidor valentineideer.blogspot.com.

No comments:

Post a Comment