Friday, February 20, 2009

Scarlet Carnation Blommor

"När musiken dör - när dröm tynar och leende torkar
Rör min själ med eldig sömnlöshet av dessa scarlet nejlikor - "

Det bästa kan exemplifiera dina djupa hängivenhet för att själv än i de rika-rött - ruby-radians av Scarlet Carnation Blommor? Det bästa kan viska smärtan i ditt blödande hjärta än den scarlet ögon av nejlikor? Det bästa kan säga tyst - mitt hjärta värker - solen och månen kolliderar - blomman förvandlas till blod droppar när du inte runt än den Crimson lyster av scarlet nejlikan som ensamt kan omdefiniera mycket känsla av "att vara kär" en miljoner gånger ... dela med dig av dina känslor med dina speciella någon med en utgör av scarlet nejlika viska tyst - "mitt hjärta blöder och en dåsig döda smärta overcasts min själ när du inte med mig!"

No comments:

Post a Comment