Friday, February 13, 2009

Gladiolus Blommor

"Min kärlek till dig kommer att vara säker" - försäkra din kärlek med ett gäng Gladiolus på denna hjärtans dag för att lägga till det där lilla extra i ditt kärleksliv. Kom ihåg de goda tiderna delat tillsammans, minns den gyllene stunder av gemenskap, omhuldar den doftande dagar när ingenting annat än bara drömmar drömde med din älskade med magiska skimmer av Gladiolus. Skicka henne Gladiolus Blommor till hennes födelsedag eller på Valentines Day till viskar tyst - "med tankar om dig och ihågkommande alltför min Gladiolus går hela vägen till duschen alla mina önskningar till er på denna speciella dag" - Vad bästa har omdefinierats dina känslor än den magiska touch av Gladiolus som ensam har beskrivits mycket sång om kärlek och om igen. Den kraftiga blommor, lång stam, den passionerade färger Gladiolus är den rätta blomman för att knota - "Mitt hjärta värker, mina ögon gråter för dig när du inte är med mig - din piercing trodde kuvert mig!"

No comments:

Post a Comment