Sunday, February 8, 2009

Carnation Blommor

"Håll min hand Jag ska ta dig
Till lockande mark i evighet ..
Följ med mig till marken av trance
Om drömmen vilar i luckan i ögonen
Blunda
Tänk på mig
Se, du är det med mig
Till delstaten evighet "


Har du någonsin upplevt spänningen i att viska alla dessa ord i hennes kronblad mjuka öron VIST knappast säga något? Har du någonsin drömt om att lösa upp långt borta på den mark där skönhet aldrig tynar bort, eftersom bara de drömmar om nejlika väver historien om evig kärlek? Har du någonsin känt det mycket duns av kärlek i ditt puls som har en hundra gånger awaked du mitt spänningen i att söta oro? Känn briljans av mycket känsla att falla i kärlek, uppleva magi av kärlek och glädjen att förklara det med en bang. Skicka henne Carnation Blommor på detta Valentines Day att förkunna "Ja! För dig jag lever och för dig jag dör ".

No comments:

Post a Comment