Saturday, February 7, 2009

Camellia Blommor

"Långt där i de inre dalarna
Frost berättar hennes berättelser
Den tulip skakar på huvudet
Även Camellia viskar
Hennes ålder gamla sagor
Av kärlek och languishment ... "


Utter inte ett ord, mun inte dina känslor, låt blomma göra talar i dag som du skickar henne utgör av camellias att knota tyst "Jag har sett tusen regnbågar i dessa ögon" "Gratitude" och "fullkomlighet" det är det för Camellia står är den blomma som mitt i sitt väsen, drömmar, passion och lyster har avgränsas själva ordet "kärlek" om och om igen. Gör denna Valentines Day verkligt speciella med glänsande kyssar av Camellia och sätta tillbaka memoarer av de ljumma noons; av dessa doftande Eves och i dessa stunder av samhörighet. Skicka henne camellias att säga "Du är min och bli min för evigt" så mycket passionerat.

Om de rika-red-scarlet - skuggan av Crimson Camellia Blommor uppskattar "unpretending excellens" i denna ljuva någon är det vita renhet i krämform Camellia som faktiskt Sorl "Du är perfekt! Du är bedårande ... "Låt koboltet Sheen i azurblå Camellia säger tyst" Du är lågan i mitt hjärta ", låt den rosa drömmar av Camellia väva magi av kärlek som viskar i hennes mjuka öron" Jag kommer att dö för du "! Låt detta Valentines Day faktiskt vara levande med färger av Camellia Blommor, med talande Sorl i blom, med sina magiska lyster som epitomizes "en djup längtan efter att själv".

Räknas som en kär blomma, Camellia är mycket mer än bara en blomma att symbolisera längtan och passion. Enlaced med dram briljans Camellia är som om en dröm recollected, som om vilja höra en halv glömt trimma mitt i ett slott, på den här Valentines Day låter rosa, röda, blå eller vita Camellia Blommor göra talar som man tittar på hennes vattniga ögon .

Anbudet snöfall viskar nyheten om Camellia. Det är med de första snöfall i månaden i slutet av oktober drömmar av Camellia sprider magi i dessa stunder av samhörighet. På denna Valentines Day avklingat till landar i evigheten där ingenting men drömmen ligger mitt i den känsliga skimrar, de ljusa färgerna och mitt i den lockande sjuda av camellias. Förvaras på rörliga genom sidor valentineideer.blogspot.com ha ytterligare information om Camellia

No comments:

Post a Comment