Monday, February 16, 2009

Iris Blommor

"I din prydliga trädgård Iris växer
Bright gul, mauve - i ståtliga rader.
Detta ett du valde "en fin sak,
Jag vet att det lyser upp vår våren.
Men i skogen, våren barn,
En lila Iris växer vild,
Kan smälter mitt hjärta som våren smälter snön,
Det är bortskämd mig för den typ du växa! "
- Jude, Wild Iris


Mouth dina känslor bland den blå drömmar och safir önskan mitt i den gula romantik och lila skimmer och mitt i den rosa välsignelser av Iris. Lägg till det där lilla extra till ditt kärleksliv medan lovande ett bubblande morgon med skimmer av iris. Känn spänningen att falla i kärlek, uppleva majestät av känslan av att vara förälskad och firar det med färgerna på Iris Blommor viska tyst - Jag är vilse i dina ögon ... "betraktas som en av de tio bästa älskar blommor , Iris med sin karismatiske radians är rätt blomma att symbolisera goda nyheter och goda tider.

No comments:

Post a Comment