Tuesday, January 20, 2009

Kärlek och romantik

Tender handen och tysta böner-detta är den aura av kärlek som omger hjärtan lovers överallt. Kärlek och romantik är gåvor allsmäktig som lämnar ett evigt effekter på människor för evigt. Kärlek är ett uttryck som berör oss alla, och ändå lämnar oss mållös när det gäller att uttrycka det. Med anledning av hjärtans dag, vi tar ett urval av kärlek och romantik meddelanden särskilt för dig. Detta är uttryck som består av diehard romantisk stipendiater. Kärlek och romantik meddelanden skulle kunna presenteras till din älskade på Alla hjärtans present också.


Love Meddelanden
Här är några kärlek meddelanden som du kan skicka till din älskade i ett Valentine e-kort eller ens som en enkel love not tillsammans med en gåva.
Du behöver inte älska med ord, även genom tystnad kärlek är alltid hört. I Love You Honey!

Den bästa och vackraste ting i världen kan inte ses eller rörd, men kände i hjärtat.

Om du går min väg, jag går med dig.

Ingen människa är värd dina tårar och den enda som aldrig kommer att få dig att gråta.

Du kan falla ner från himlen.
Du kan falla ner från ett träd.
Men det bästa sättet att minska.
Är kär i mig.
I går kväll tittade jag upp på stjärnorna och matchas varje en med en anledning till att jag älskar dig jag gjorde bra, men då sprang jag ut från stjärnorna.

Jag älskar dig inte bara på grund av vem du är utan också på grund av vem jag är när jag är med dig.

De säger att du bara blir förälskad en gång, det kan inte vara sant. Varje gång jag tittar på dig, jag blir förälskad igen.

Älska dig är som att andas. Hur kan jag sluta?

Möte du var öde, att bli din vän var ett val, men faller i kärlek med dig var bortom min kontroll.

Älskade dig igår, älskar dig ändå, alltid, alltid kommer.

Krossar är som vinden, de kommer och går. Min kärlek till dig är som ett berg, det är här för att stanna.

Det finns bara två gånger som jag vill vara med dig ... Nu och för alltid.

Ibland är de bästa sakerna i livet är värt att vänta på. Så vänta på mig, jag kommer strax tillbaka.

Ikväll Jag ber stjärnorna ovan.
Hur jag någonsin vinna din kärlek.
Vad gör jag.
Vad ska jag säga.
Aktivera din ängel ögon på mitt sätt?

Den kortaste ord för mig är "jag"
Den skönaste ord för mig är "kärlek"
Det enda ord för mig är du! "

Det sätt man ser in i mina ögon
Det skrämmer mig
Det sätt du säger "jag älskar dig"
Det skrämmer mig
Det sätt ni vet precis vad jag ska säga
Det skrämmer mig
Det sätt som du skrämmer mig
Jag älskar det

No comments:

Post a Comment